14 Nisan 2012 Cumartesi

Rize Üniversitesi Öğretim Üyesi Alım İlanı

RİZE ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜNDEN DUYURU
Üniversitemizin çeşitli birimlerine 2547 sayılı Kanun uyarnca öğretim üyesi alımı yapılacaktır. Başvuru şartlarıve ilan edilen kadrolar hakkında detaylı bilgiÜniversitemizin www.rize.edu.tr adresinde yer almaktadır
BİRİMİ BÖLÜMÜ ANABİLİM DALI KADRO UNVANI KADRO DER. KADRO ADEDİ AÇIKLAMA
TIP FAKÜLTESİ CERRAHİ TIP BİLİMLERİ KALP VE DAMAR CERRAHİSİ PROFESÖR YARDIMCI DOÇENT 1 1
TIP FAKÜLTESİ CERRAHİ TIP BİLİMLERİ BEYİN VE SİNİR CERRAHİSİ 4 1
TIP FAKÜLTESİ DAHİLİ TIP BİLİMLERİ ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI 3 1
TIP FAKÜLTESİ DAHİLİ TIP BİLİMLERİ RADYOLOJİ YARDIMCI DOÇENT 5 1
TIP FAKÜLTESİ DAHİLİ TIP BİLİMLERİ RADYOLOJİ YARDIMCI DOÇENT 4 1
İLAHİYAT FAKÜLTESİ TEMEL İSLAM BİLİMLERİ ARAP DİLİ VE BELAGATI YARDIMCI DOÇENT 5 1 Alanında doktora yapmış olmak.
İLAHİYAT FAKÜLTESİ FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ DİN EĞİTİMİ YARDIMCI DOÇENT 3 1 Din Eğitimi Alanında doktora yapmış olmak.
İ.İ.B. FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET SOSYAL HİZMET YARDIMCI DOÇENT 3 1
EĞİTİM FAKÜLTESİ İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ DOÇENT 1 1
EĞİTİM FAKÜLTESİ İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ YARDIMCI DOÇENT 3 1
EĞİTİM FAKÜLTESİ İLKÖĞRETİM OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ YARDIMCI DOÇENT 3 1
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ MAKİNE MÜHENDİSLİĞİ ENERJİ PROFESÖR1 1 Hidrojen teknolojileri ve yakıt pilleri üzerine
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ MAKİNE MÜHENDİSLİĞİ TERMODİNAMİK DOÇENT 1 1 çalışmalar yapmış olmak. Isı pompalan ve ısı transferi üzerine çalışmalar yapmış olmak.
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ MAKİNE MÜHENDİSLİĞİ TERMODİNAMİK YARDIMCI DOÇENT 3 1 Eğrisel kanallarda akış ve kurutma teknolojileri üzerine çalışmalar yapmış olmak.
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ ULAŞTIRMA YARDIMCI DOÇENT 5 1 Karayolu zemin etkileşimi üzerine çalışmalar yapmış olmak.
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ HİDROLİK YARDIMCI DOÇENT 5 1 Kıyı yapıları üzerine çalışmalar yapmış olmak.
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ HİDROLİK YARDIMCI DOÇENT 4 1 Kıyı ve liman yapıları üzerine doktora yapmış olmak.
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ YAPI YARDIMCI DOÇENT 3 1 Mineral katkılı betonlar üzerine doktora çalışması yapmış olmak.
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ GIDA MÜHENDİSLİĞİ GIDA BİLİMLERİ YARDIMCI DOÇENT 4 1 Balık ve et konusunda doktora yapmış olmak.
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ ENERJİ SİSTEMLERİ MÜHENDİSLİĞİ ENERJİ ÜRETİMİ VE DEPOLAMA YARDIMCI DOÇENT 5 1 Bor bileşikleri üzerine doktora yapmış olmak.
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ ENERJİ SİSTEMLERİ MÜHENDİSLİĞİ ENERJİ KAYNAKLARI VE TEKNOLOJİLERİ YARDIMCI DOÇENT 3 1 Merkezi Klima Santralleri üzerine doktora yapmış olmak.
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ ENERJİ SİSTEMLERİ MÜHENDİSLİĞİ ENERJİ EKONOMİSİ VE VERİMLİLİĞİ YARDIMCI DOÇENT 3 1 Jeotermal sistemlerde güç üretimi üzerine doktora yapmış olmak.
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ GÜRCÜ DİLİ VE EDEBİYATI YARDIMCI DOÇENT 5 1
PAZAR MYO BİTKİSEL VE HAYVANSAL ÜRETİM ORGANİK TARIM DOÇENT 1 1 Kirazın hasat sonrası fizyolojisi konusunda Doktora yapmış olmak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder