1 Mayıs 2012 Salı

Elazığda SYDV eleman alımı yapılacaktır

ELAZIĞ İLİ ARICAK İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI Arıcak Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığına, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile belirlenen SYD Vakıfları Personelinin Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar ile 4857 sayılı İş Kanunu hükümlerine göre çalıştırılmak üzere; 3 Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi, 1 Büro Görevlisi ve 1 Yardımcı Hizmet Görevlisi olmak üzere 5 personel istihdam edilmesi planlanmaktadır. İşe ilişkin bilgiler, adaylarda aranan şartlar, istenilen belgeler ile alım sürecine ilişkin bilgiler aşağıda belirtilmiştir. İşin Süresi : Belirsiz süreli Deneme Süresi : 2 Ay 1- ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER A) GENEL ŞARTLAR 1- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak 2- Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak 3- 18 yaşını bitirmiş ve 35 yaşını doldurmamış olmak 4- Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış veya muaf olmak yada askerlikle ilişkisi bulunmamak 5- Kamu haklarından mahrum bulunmamak 6- Türk Ceza Kanunun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak 7- Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak 8- Müracaat edilen iş pozisyonuna göre gerekli eğitim şartını taşımak ve geçerli Kamu Personel Seçme Sınavında (KPSS) istenen puan türünde (Büro Görevlisi ve Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi için P3, Yardımcı Hizmet Görevlisi için mezuniyet durumuna göre P3, P93,P94) en az 60 puan almış olmak. 9- Sosyal iletişim becerisine sahip olmak ve müracaat edilen iş pozisyonu için belirtilen nitelikleri taşımak. B) ÖZEL ŞARTLAR a- Büro Görevlisinde Aranacak Özel Şartlar: 1- 4 Yıllık eğitim veren Yükseköğretim Kurumlarından mezun olmak. 2- KPSS P3 puan türünden en az 60 puan almak. b- Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisinde Aranacak Özel Şartlar: 1- 4 Yıllık eğitim veren Yükseköğretim Kurumlarına bağlı; Siyasal Bilgiler Fakültesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Eğitim Fakültesi, İletişim Fakültesi ile Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Sosyoloji, Psikoloji ve Sosyal Hizmetler Bölümlerinden birini bitirmiş olmak. 2- KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almak. c- Yardımcı Hizmet Görevlisinde Aranacak Özel Şartlar: 1- En az Lise mezunu olmak. 2- Mezun olunan okul durumuna göre KPSS P3, P93 ya da P94 puan türlerinin herhangi birinden en az 60 puan almış olmak. 3- En az B Sınıfı Ehliyete sahip olmak. 2-İSTENECEK BELGELER 1- Sözleşmeli Personel İş Talep Formu 2- Diploma veya Mezuniyet Belgesi 3- Nüfus Cüzdan fotokopisi 4- KPSS Sınav Sonuç Belgesi 5- 4 adet vesikalık fotoğraf 6- Özgeçmiş (Özgeçmiş mektubunda doğum yeri, doğum tarihi, eğitim durumu, iş deneyimleri, katıldığı kurs ve eğitim bilgileri, özel meziyet ve nitelikleri, bu işe neden başvurduğu, geleceğe dönük hedef ve amaçları, aile bilgileri, hobileri gibi konulardan bahsedilecektir.) 7- Erkek adaylar için Askerlik Durum Belgesi 8- Adli Sicil Belgesi (Sabıka Kaydı) 9- Sürücü Belgesi fotokopisi (Yardımcı Hizmet Görevlisi müracaatı için) 10- Sağlık Raporu, (Ataması yapılacak olanlardan istenecektir) Not: Fotokopisi verilecek belgelerin müracaat esnasında aslı yada noter onaylı suretlerinin ibrazı zorunludur. 3- BAŞVURU VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER 1- Başvuruda bulunacak adaylar, istenen belgeler ile birlikte 16.05.2012 Çarşamba günü saat 17.00’a kadar Arıcak Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığına bizzat başvuracaklardır. Posta ile yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir. Sözlü sınava girmeye hak kazananların listesi 17.05.2012 tarihinde açıklanacaktır. Sözlü Sınav 22.05.2012 Salı günü saat 10:00’da Kaymakamlık Makamında yapılacaktır. 2- Başvurular ile ilgili Kurumumuz tarafından yapılacak inceleme sonucunda gerekli şartları taşımayanlar ile eksik belgesi olanların başvuruları kabul edilmeyecektir. 3- Başvuruda bulunan adaylar içerisinden geçerli KPSS puanına göre en yüksek puana sahip adaydan başlamak üzere, her bir unvan için alınacak personel sayısının 3 (üç) katı aday Sözlü Sınava çağrılır. 4- Mütevelli Heyetince oluşturulacak Mülakat Komisyonu tarafından Sözlü Sınavda adaylar 100 tam puan üzerinden; a) Sosyal iletişim beceri ve kabiliyeti (20 puan) b) Liyakatı, temsil kabiliyeti, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu (20 puan) c) Genel kültürü ve bilgi birikimi (20puan) d) Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı ve uygulama kabiliyeti (20 puan) e) Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakeme gücü (10 puan f) Özgüveni ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı (10 puan) yönlerinden değerlendirilecektir. 5- Nihai Sınav Sonucu, geçerli KPSS puanı ile adayın Sözlü Sınavdan almış olduğu puanın aritmetik ortalaması ile belirlenecektir. Nihai sınav sonucu notu 60 puandan aşağı olmamak üzere en yüksek puan alan 1 asil 1 yedek Büro Görevlisi, 3 asil 3 yedek Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi ve 1 asil 1 yedek Yardımcı Hizmet Görevlisi tespit edilecek ve atanmak üzere mütevelli heyetinin onayına sunulacaktır. 6- Nihai sınav sonucu olarak 59 ve daha düşük puan alan adaylar başarısız sayılacak olup, Vakfımız işe alım süreci sonucunda, personel alıp almamakta, kadroların tamamına ya da bir kısmına atama yapmakta serbesttir. 4- DİĞER HUSUSLAR 1- Başvuru sonunda sözlü sınava girmeye hak kazanan adayların litesi ile Nihai Sınav sonucu oluşacak atanan adayların listesi Hükümet Konağı ilan panosunda ve Kaymakamlık resmi internet sitesi olan www.aricak.gov.tr adresinde ilan edilecektir. Bu ilan tebliğ mahiyetinde olacağından, ayrıca tebligat yapılmayacaktır. 2- Atanmaya hak kazanan adaylar, sonuçlarının ilan edilmesinden itibaren 10 gün içerisinde istenilen belgeleri tamamlayarak, Arıcak Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına bizzat teslim etmeleri gerekmektedir. Bu süre içerisinde belgeleri tamamlayarak teslim etmeyen adayların yerine Nihai Sınav sonucunda oluşan başarı sırasına göre yedek aday ile sözleşme imzalanır. 3- Adaylar sadece bir iş pozisyonu için müracaat edebilir. 4- Gerçeğe aykırı belge ile müracaat ettiği anlaşılan adayların, atamaları yapılmış olsa bile sözleşmeleri iptal edilir. 5- Atamaları yapılmayan adayların başvuru belgeleri, yerleştirme sonucunun ilanından itibaren 15 gün içinde aday tarafından talep edilmesi halinde iade edilecek olup, belirtilen süre sonrası yapılacak talepler dikkate alınmayacaktır. 5- MÜRACAT YERİ ve İLETİŞİM BİLGİLERİ Müracaat Yeri: Arıcak Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı, Hükümet Konağı, Arıcak / Elazığ Telefon : (424) 771 2096 – 771 2105 e-posta : aricavakif@hotmail.com İLAN OLUNUR. 30.04.2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder